Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Cherevatiuk V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Cherevatiuk V. 
The Issue of Optimization of the Legal Regulation of Certification of General Aviation Aircraft: Domestic and International Experience [Електронний ресурс] / V. Cherevatiuk, V. Zuieva // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 3. - С. 107–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_3_15
Мета роботи - виявити напрямки оптимізації правового регулювання сертифікації повітряних суден авіації загального призначення, шляхом проведення компаративного аналізу правил, процедури та суб'єктів реєстрації цивільних повітряних суден та дозвільної системи в Україні, США, а також у країнах Європейського співтовариства. Виявлення чинників, що стримують розвиток АЗП в Україні та надання пропозиції щодо удосконалення правового регулювання сертифікації повітряних суден авіації загального призначення. Використання системного підходу та компаративного методу дозволило виявити основні напрямки оптимізації правового регулювання сертифікації повітряних суден авіації загального призначення України, грунтуючись на досвіді провідних країн світу. Увагу акцентовано на недоліках правового регулювання вітчизняної авіації загального призначення, зокрема, законодавчій невизначеності поняття авіації загального призначення, що обмежує її розвиток у напрямку реалізації як комерційної та суттєво звужує спектр можливостей для її суб'єктів, а також робить цей сектор авіації економічно непривабливим. Суттєво ускладнює правове регулювання відсутність розгалуженої класифікації повітряних суден, яка б враховувала розміри повітряного судна, потужність двигуна, умови злету та посадки, дальність польотів, вантажопідйомність та інше. Питання оптимізації правового регулювання сертифікації повітряних суден авіації загального призначення стосуються спрощення процедури сертифікації для надлегких повітряних суден, грунтуючись на досвіді США, Канади, а також деяких країн Європи. Запропоновано шляхи оптимізації правового регулювання сертифікації повітряних суден авіації загального призначення України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.206 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Lobzhanidze G. 
Suborbital and Cosmic Spaces legislative Division Problem in International Airspace Law (Georgia – Ukraine) [Електронний ресурс] / G. Lobzhanidze, V. Cherevatiuk // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2021. - № 3. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2021_3_3
Мета дослідження - розкриття основних проблем, пов'язаних із правовим регулюванням суборбітального простору. При цьому приділено увагу проблемі організації суборбітального польоту і правового режиму повітряно-космічної міжнародної навігації. Для досягнення визначеної мети були використані загальні та спеціальні наукові (спеціальні) методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, конкретизація, узагальнення та ін. Важливим залишається закріплення міжнародно-правової договірної норми щодо делімітації повітряного, космічного та суборбітального просторів, що сприятиме, зокрема, прогресивному розвитку міжнародного космічного права, а також забезпеченню належного міжнародного космічного правопорядку. Сьогодні загострюється питання щодо врегулювання нормами міжнародного права положень, якими б було легалізовано наявність та відмежування категорії космічних туристів від космонавтів, необхідне визначення їх як космічних туристів, варто регламентувати особливості їх правового статусу та визначити загальні ознаки правового режиму їх діяльності. Жодна міжнародна угода остаточно не визначила лінію розмежування між повітряним, космічним та суборбітальними просторами. З початку досліджень космічного простору держави та ООН не змогли домовитися про межу між повітряним простором і космічним простором. Протягом декількох десятиліть Комітет ООН з мирного використання космічного простору намагається продовжити переговори щодо розмежування повітряного простору та космічного простору. Тому все частіше лобіюється питання щодо розмежування пристроїв для різного виду польотів (космічного, суборбітального та повітряного). Так Закон "Про внесення змін до Закону України" "Про внесення змін до деяких законів України щодо державного регулювання космічної діяльності" N 143-IX, був ухвалений парламентом 2 жовтня 2019 р. Прийняття даного закону - це значний крок уперед для того, щоб привести наше космічне законодавство у відповідність із вимогами часу. Якщо ж Україна хоче розвивати приватний космічний туризм, нам варто створити єдиний орган з цього питання (наприклад, Управління космічної приватної діяльності) та прийняти законодавство щодо приватного космічного руху, видобутку корисних копалин на Місяці та інших об'єктах та затвердити принципи космічної кібербезпеки. Сьогодні першочергово варто розробити універсальний міжнародно-правовий документ під егідою ООН чи іншої міжнародної організації, який вичерпно регулював би питання, що стосуються суборбітальних польотів. Таким чином, вже зараз варто почати розробку міжнародно-правового регулювання суборбітальних польотів, оскільки науково-технічний прогрес не стоїть на місці і вже частота суборбітальних літальних апаратів починає зростати. Це безпосередньо вплине на процес регулювання аерокосмічної навігації і безпеку суверенітетів держав.
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.086 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського